هرکسي مي خواهد بخواند
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, توسط میلاد دارستانی |

سلام

راستش من جز دانشجوهایی هستم که وقتی برمیگردن خونه همه ی کتاب هاشو با خودش می بره و دست نخورده بر میگردونه!! ولی اینبار برای فرجه ی ترم سه تصمیم که به خونه برم و اونجا درس بخونم

خوب . . . الان دو سه روزیه که خونه هستم و متوجه شدم که کتاب و جزوه ی مبانی برق رو فراموش کردم. دیشت تو اسکایپ داشتم با محسن (هم کلاسی) حرف می زدم گفت که برای ارائه ی مقاله ی isi  باید توهم باشی!!! . . . . خوب من هم گفتم اشکال نداره فردا زودی می رهم کرمانشاه کارهامو انجام می دم و برمی گردم .  . . اما . . . الان ساعت 4 و نیمه و تویه شهرمون این اتفاق افتاد .

...

...

 

...

 

جاده بسته ست . . . . . الان چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

پارس پرنسس
ساعت15:34---25 دی 1393
خواهش میکنم مسترمیلاد
پاسخ:خواهش می کنم پرنسس!


پارس پرنسس
ساعت18:02---16 دی 1393
سلام وبت قشنگه
پاسخ:Thank you


سحربانو
ساعت17:37---10 دی 1393
سلام میلاد دارستانی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

میلاد دارستانی بهم سر بزن منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






بسي ممنونم از دشمن, که پيش دوست هر ساعت بدم ميگويد و مي آردم هر لحظه در يادش.